mandag 5. oktober 2009

Med Pierre Robert på laget :)

Jeg har lenge gått og tenkt på å fornye høstgarderoben til Vilde, og har vært usikker på hvilket ullundertøy jeg skulle investere i. Skogstad, Pierre Robert eller Ulvang? Usikkerheten har uansett sørget for utsettelse av kjøpet, og i dag kan jeg takke meg lykkelig for det!

Da jeg kom hjem fra jobb, gikk jeg som vanlig rett til postkassen for å hive meg over dagens post. I motsetning til folk flest, liker jeg mandagene godt, for da er postkassen stappet full av reklame! Ikke det at jeg er spar og må handle på salg, men jeg liker faktisk å se etter gode tilbud. Og nettopp det kom jeg over i dag! Tenk at Coop Mega annonserte med 40% på alt av klær fra Pierre Robert!!! Jeg kunne ikke gjøre annet enn med det samme å løpe til mølla, og gjett om jeg handla, både til Vildevennen og meg selv :) Vilde er nå heldig eier av både antrekket til høyre og venstre. Så kuuuul hun blir i vinter! Men best av alt er snuppa godt skodd mot vinterkulden.

Selv unte jeg meg strømpebukse, trøye, sokker og hipster - alt bortsett fra sistnevnte i ull!

1 kommentar:

  1. Ja der var du bra heldig Suzn ;)
    Klem lillesøss karoline

    SvarSlett